Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 13:23 - Цветовeте на приятелството
Автор: pqsy4ka Категория: Други   
Прочетен: 6743 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 27.12.2007 20:09



   imageimage   image

image

image   image   image

Някога цветовете на земята започнали
да спорят. Всеки твърдял за себе си,
че бил най- добрият, най- важният,
най- полезният, най-любимият.

Зеленият казал:

"Ясно е, че аз съм най- важният.
Аз съм знакът на живота и на
надеждата.Бях избран за тревата,
дърветата и листата. Без мен всички
животни ще умрат. Погледни природата
и ще видиш, че аз съм в по-голямата
част от нея."

image image

image

Синият го прекъснал:

"Ти мислиш само за земята, но

погледни небето и морето.
Водата е основата на живота.
Небето дава пространство, мир
и спокойствие. Без мен всички
вие ще бъдете нищо."

image

image image

 

Жълтият се подсмихнал:

"Вие сте толкова сериозни. Аз нося смях,
веселие и топлина на света.
Слънцето е жълто, луната е жълта,
звездите са жълти. И всеки път,
когато погледнеш слънчогледите,
целият свят се усмихва.
Без мен няма да е весело."

image image

image

Оранжевият започнал да се надува:

"Аз съм цветът на здравето и силата.
Аз се срещам по-рядко в природата и
затова съм по- скъп. Аз нося
най-важните витамини. Спомнете си
за морковите, тиквите, портокалите,
мангото и папаята. А когато изпълня
небето на изгрев или на залез слънце,
моята красота е толкова удивителна,
че никой не се сеща за когото и да е от вас."

image image

image

Червеният не издържал и изкрещял:

"Аз съм владетелат на всички вас.
Аз съм кръв - живота е кръв. Аз съм
цветът на опасността и смелостта и съм
готов да се бия, за да защитя каузата си.
Аз съм цветът на страстта и любовта -
червената роза, коледната звезда, макът."


image

 

image image

 

Лилавият се изправил в целият си
ръст: Аз съм цветът на царствеността,
властта и мъдростта - крале, вождове
и епископи винаги са избирали мен.
Хората не ми се противопоставят.
Хората ми се подчиняват."

image

image

Най-накрая Пурпурният проговорил
много по-тихо от другите, но с достатъчна
твърдост:
"Аз съм цветът на тишината. Вие едва
ме забелязвате, но без мен всички вие
губите значението си. Аз представлявам
мисълта и отражението, полумрака и
дълбоките води. Вие имате нужда от мен
за баланс и контраст, за молитва и
вътрешен мир."

image      image     image

И така цветовете продължили да се хвалят
и да спорят. Всеки убеждавал другите за
своето превъзходство. Спорът им ставал
все по- силен и по- силен. Изведнъж
искряща светкавица озари небето, а след
нея поразителна гръмотевица се стовари и
изтрещя. Дъжд започна да се изсипва
безмилостно. Цветовете се свиха от страх,
сгушиха се близо един до друг за успокоение.

image

image

 

Тогава Дъждът проговори:

"Ах, вие глупави цветове! Защо се карате
помежду си, защо се опитвате да
изпъкнете над другите?! Не знаете ли, че
всеки от вас бе създаден с
определена цел - единствен и различен?!
Подайте си ръце и елате при
мен."

image image image

"Отсега нататък, когато вали, всеки от вас,
редом със своите братя, ще се извие в
небето в огромен поклон от цветове, за да
напомня, че всички вие живеете в мир."

image

""Дъгата е символ на надеждата

                 за утрешния ден."

    image image image    
  image       image  
image image image
   
image image
  image       image  
    image image image





Гласувай:
0



1. weasell - браво,браво,браво:)))))
13.06.2007 19:45
много е хубаво:)поздравявам те:)лека вечер:)
цитирай
2. анонимен - Много красиво!
13.06.2007 21:58
Моите поздравления за хубавия постинг!
Аз най си обичам белият и оранжевият цвят!
цитирай
3. pqsy4ka - БЛАГОДАРЯ ВИ!:)
14.06.2007 07:30
Успешен и стремителен ден ДНЕС! (май цитирах Миглена Ангелов ... ха- ха- ха- ха) :)))
цитирай
4. анонимен - fc5j
15.06.2007 21:08
ufffffffff e bahti upotiqta!
цитирай
5. pqsy4ka - :)
15.06.2007 21:48
Ако го беше написал грамотно, можех и да разбера нещо ... даже няма да изтрия коментара ти, нека си стои :)))
цитирай
6. magrathea - :)))))
16.06.2007 17:14
Да не ти прави впечатление, има и такива цветове ;)
Поздрави и от мен! Много настроение носи! :)
цитирай
7. pqsy4ka - :)))
16.06.2007 18:48
Ха-ха-ха! Има и такива ,,цветове'' в човешкия род, знам! :)))
цитирай
8. 1anna - Анна :)*
18.06.2007 23:11
Много красиво и весело постче !
Поздравления !
цитирай
9. danyvassileva - Такава красота и радост носи всичко ...
12.07.2007 11:18
Такава красота и радост носи всичко това, че даже вече не се вижда смисълът от пушенето на трева! (римата е случайна;)
цитирай
10. priqtel12 - Привет!
21.03.2009 20:58
Тази вечер открих твоя блог и нямам думи. Толкова всичко е красиво....Поздрави и благодарности за цялата тази красота, която изпълва сърцето и зарежда душата. Продължавай все така!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pqsy4ka
Категория: Други
Прочетен: 210583
Постинги: 29
Коментари: 88
Гласове: 1300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930